solbacka.blogg.se

Denna bloggen är en allmän och ideologisk blogg.Den handlar om mig och mina tankar utan att bli för privat.

Lugn och ro

Publicerad 2015-05-13 06:53:00 i Personligt,

Sitter och myser med mitt morgonkaffe och är ute i god tid före jobbet. 
Jag älskar att vara ute i god tid, hinna med allt utan att stressa och kunna ta det lugnt. 
Jag avskyr när folk kategoriskt kommer försent och inte ens har en ursäkt! Är inte det respektlöst? 
Dessutom hinner jag prata lite med mina grabbar, ge hundarna en morgonpink utan stress och själv undvika dåligt humör. 
Eller vad sägs om en långfrulle en lördagsmorgon? :-) 
Nu ska jag fixa till mig och gå ut med jycke 1 och 2
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Solbacka

Jag är mamma, sambo, politiskt aktiv och arbetar i en liten kommun

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela